Bestyrelsesmedlemmer samt udvalg

Ellen Sandvig have 119
ellenogib@hotmail.com
TLF: 50558031

Bestyrelse suppleanter: på valg hvert år

Lisbeth Larsen Have 126                                                                                                           Anni Andersen Have 159

Bilagskontrollant:  på valg lige år                                                                                        Bent Nilsson

Suppleant til bilagskontrollant: på valg hvert år

Rotteansvarlig: på valg 2018 år
Ellen Sandvig Have 119
tlf. 50558031
Skraldeordning:    på valg2018 år
Ellen Sandvig have 119
tlf. 50558031

Vandmænd: på valg ulige år
Erling Blynel have 161
tlf. 29820090
Mario Aydemis have 105  på valg ulige år
tlf.: 28742521                                                                                                                     Jens Steen Andersen Have 166                                                                                                  mobil 27608998
 Vurderingsmænd:                                                                                                                                                                                                                                                                     formand for Vurderingsmænd Bent Nilsson

John

Linda

Festudvalg:
Hans Villadsen, have 70,

Aktivitetsudvalg:
 Niels K. Mortensen, have 80, mailto:trnemo@hotmail.com - 40533289
Tine Johansen, have 85, journalisttinejohansen@gmail.com - 20405313
(særligt interesseret i byttedage, loppemarked m.v)
Marianne Kjær, have 154, mariannekjaer@gmail.com - 26189086
John Christensen, have 81, christensenjohn53@gmail.com - 31356567

Bestyrelsen kan træffes på Rådhuset:

år 2017

Cool  Smiler stort  Waou