Bestyrelsesmedlemmer samt udvalg

ellenogib@hotmail.com
TLF: 50558031
Bestyrelsesmedlem  på valg 2019  ulige år

Bestyrelse suppleanter:     på valg hvert år

Lisbeth Larsen Have 126                                                                                                     Marie Fabricius Have 104

Bilagskontrollant:      på valg lige år
 Bent Nilsson

Suppleant til bilagskontrollant:  på valg hvert år
Freddy Damkjær have 88

Rotteansvarlig:    på valg 2018 år
Ellen Sandvig Have 119
tlf. 50558031
Skraldeordning:    på valg2018 år
Ellen Sandvig have 119
tlf. 50558031

Vandmænd:           på valg ulige år
Erling Blynel have 161
tlf. 29820090
Mario Aydemis have 105  på valg ulige år
tlf.: 28742521
 Jens Steen Andersen Have 166                                                                                                   mobil 27608998
 Vurderingsmænd:                                                                                                                                                                                                                                                                     formand for Vurderingsmænd Bent Nilsson

John

Linda

Festudvalg:
 Jan Jensen, have 104 - 26703056, Formand
Hans Villadsen, have 70, Kasserer
Marianne Rasmussen, have 88, Referent
Lief mobil 40852021
Pernille Olsen, have 103

Aktivitetsudvalg:
 Niels K. Mortensen, have 80, mailto:trnemo@hotmail.com - 40533289
Tine Johansen, have 85, journalisttinejohansen@gmail.com - 20405313
(særligt interesseret i byttedage, loppemarked m.v)
Marianne Kjær, have 154, mariannekjaer@gmail.com - 26189086
John Christensen, have 81, christensenjohn53@gmail.com - 31356567

Bestyrelsen kan træffes på Rådhuset:

år 2017

Cool  Smiler stort  Waou